Sjuk

Helgen är snart slut och jag är sjuk. Blev sjuk på torsdagskvällen vilket sög då vi på fredagen skulle ut och fira Jonas som fyllde 19. Firandet blev iaf lyckat, Jonas blev appackad och han var glad för vår present :)

Måste bara påpeka att det var vi och ett annat sällskap som hade med sig en present och det var runt 30 pers som blev bjudna på middagen. Ofta man inte köper en present om någon fyller år och bjuder på middag? No respect enligt min mening.. köp iaf blommar föfan..


Förutom födelsedagsfirandet så har det inte hänt så mycket, Oliver och jag har mest tagit det lugnt vilket har varit väldigt skönt då jag är sjuk. Hoppas att veckan bjuder på något spännande och att jag tillfrisknar..




Måste även tillägga att filmen "flickan som lekte med elden" är sevärd! Hoppas att dem andra uppföljarna kommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0