Röster i huvudet

Hej alla!

Kul att folk man inte känner har hittat hit till min blogg och kommenterat :)

Idag har jag varit väldigt duktig känner jag, gick upp till skolan och pluggade matte från 10-2 utan stopp! *klapp på axeln*

Idag händer i princip ingenting, åker hem till Oliver senare ikväll men han jobbar till 9 så jag får sitta och vänta tillsammans med hans familj, mysigt !

Imorgon är en dag som jag har sett fram emot hela veckan. Först ska jag på arbetsintervju men senare på kvällen ska jag på hockeymatch som Oliver har bjudit med mig på så det ska verkligen bli helkul! Ni som känner mig vet att jag och sport inte riktigt går ihop men att stå på en läktare och sjunga ramsor - det är grejer det!
Senast jag var på match så hade jag ramsorna i huvudet när jag låg och sov så jag låg i sömnen och sjöng "klockan slår, klockan slår djurgårn' gjorde mål" i princip så det var inte så lätt att sova om man säger så.

Men det där är konstigt tycker jag, om jag gör något för första gången som skiljer sig från det jag brukar göra så ger det ett så starkt intryck på mig att jag alltid har svårt att sova den kvällen för att jag kanske sjunger dem där ramsorna i sömnen eller vad det nu kan vara som jag har gjort tidigare under dagen. Detta hände bara för någon dag sen då jag provjobbade som telefonintervjuare, när jag skulle sova så gick det i princip inte för att jag låg och snackade med kunderna i sömnen.. helskumt eller hur? Förstår ni ens vad jag menar haha? Förklaringen kanske är så enkel att jag är knas i huvudet.. jag kanske är schizofren i sömnen.. nej men jag vet inte, jag bara sitter och ordbajsar nu. Någon annan som känner igen sig?



Om ingen kommenterar så är det här nästan schizofreni - jag sitter och skriver något som bara jag och ingen annan läser




Aja, haha puss på er! Hade tänkt packa lite nu tills helgen, Oliver och jag har huset för oss själva då ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0