Bulldag

Fick precis reda på att det är kanelbullens dag idag? Tänk att en bulle har en speciell dag och inte jag..

Hur som helst så fick jag reda på det nu (jag är efter jag vet). Och det förklarar kanske varför syrran har bakat bullar idag? Men varför har hon bakat dem om ändå ingen ska äta dem? Klockan är snart elva och dem är totalt orörda..vilken tur att jag kom hem idag dårå, nu ska jag gå ner och lösa problemet..

Mumshej!




Varför har man egentligen "speciella" dagar för kanelbullar, samma sak med semlor? Är det för att alla tjockisar ska ha en "bra" anledning att få trycka i sig dessa godsaker? Skummbanan på det där asså..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har väl oxå en speciell dag?

Din födelsedag tex;)

2009-10-05 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0