*Ungjävlar*

Har packat och gjort mig färdig, ska snart dra till tåget. Har på mig ett par svarta tajts, ett turkost linne och sen en tunn kofta över. Det får duga, man får vara lite mer glamorös ikväll ;)

Jag tvättade som sagt sent igår kväll och den svarta koftan jag har på mig nu var jag tvungen att föna då den var blöt haha. Det får mig att tänka på hur det var när man var mindre. Det kan inte ha varit lätt för mamma och pappa. Tänk dig att ha fyra ungar som det bara skiljer något år imellan. Jag minns när någon av oss fyra ville ha en speciell tröja till skolan fast den var blöt, då var pappa tvungen att stå med fönen för att den skulle torka haha! "Vägra ta en annan tröja ungjävel" tänkte han nog då. Haha men nej, syskonen Holm är så envisa att när dem har bestämt sig för den tröjan så får pappa minsan göra något åt saken om den är blöt. Haha stackarn. Det blev ju inte bättre sen när vi skulle gå till bilen. Innan vi ens har satt oss så börjar alla; "JAG SKA SITTA DÄR!" och självklart blir det tjaft och vi kommer ingenstans. Nej jag hedrar mina föräldrar för att dem orkade, tänk er fyra skrikiga snorungar som vill ha det som dem vill. Nej urk, bra kämpat mamma och pappa!

Nu måste jag springa till tåget, Ha en underbar fredag allihopa om jag nu inte hinner uppa en gång till!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv:

samma här :)

2009-11-27 @ 15:14:30
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Kim

Tajts å kofta är grejjen!!

2009-11-28 @ 02:04:44
URL: http://kissigenpoolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0