Storasyster och jag

Halloj!

Idag har jag haft en storasyster dag :) Sandra och jag har gått ut med hennes hund, gått på en egen promenad, bakat tills imorgon och bara flamsat runt. Tror hon är rätt trött på mig nu haha ;) Vi skulle dra på fest ikväll men det fanns inte tillräckligt med platser i bilen så vi skippar nog det.

Framöver händer inte så mycket, hade tänkt kolla på Paradise Hotel nu som jag egentligen skulle ha kollat på igår(!). Efter det är det mat och sen ska jag hoppa in i duschen innan Idol börjar :) Behöver egentligen plugga men det finns andra dagar till det hehe ...


Nu ska jag kolla Paradise hotel. PUSS


Gammal bild på oss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jag kan nog stå ut med dig ett tag till;)

Har varit skoj idag, var länge sen vi gjorde nått tillsammans..<3

2009-11-20 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0