Snälla..

Jag vet egentligen inte varför jag skriver här, känner mig helt tom - förvirrad. Det jag ber om kanske låter konstigt nu i efterhand men jag vet inte, vill inte att det ska finnas några hinder som gör oss osäkra på varandra. Trodde du litade på mig men tydligen inte och det gör mig ledsen. Trodde vi ville göra varandra lyckliga, inte tvärtom. Jag vill inte hindra dig från att göra olika saker, jag vill göra saker tillsammans med dig, saker som du tycker om.

Det jag ber om kanske inte är rättvisst men mina känslor bubblar och jag vill att allt ska bli enkelt igen. Varför gör jag såhär mot mig själv? Mot alla jag tycker om.


Jag kan erkänna att jag har massor av personliga problem, det har jag vetat länge men jag har inte gjort något åt dem. Jag känner att jag måste göra det för att kunna bli glad igen, lyssna på mig själv. Jag vill inget annat än att vara med dig, lösa allt så att båda är nöjda.

Jag är rädd, jag vill bara försöka skapa ett eget litet utrymme, ett utrymme som är mitt där jag är självständig. Jag är så beroende av dig! Vad jag än gör så är du där, jag vill att du är där såklart men jag har tappat mig själv. Bara för att jag vill försöka ordna ett utrymme till mig själv så betyder det inte att jag ska lämna dig. Varför lämna någon man älskar...

Vill att du ska förstå, jag försöker förstå - jag tror jag gör det. Jag vet inte. Det gör ont i hela mig..känslor kan verkligen ställa till det, dem bubblar över. Lyssna till mina känslor, jag gör ingenting för att såra dig, jag vill snarare trassla upp alla problem vi har men aah..Med tiden så löser vi väl det här.. hoppas jag. Snälla förstå..


/
Trasig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0