Rädda din favorit

Folk har påpekat att jag måste uppdatera min blogg oftare och jag ska försöka skärpa mig :)

För er som inte viste det är så är det jul snart, juletiderna börjar närma sig. Jag hoppas på en vit jul och många paket!

Såg på Pernillas blogg (Eller Punullu som jag säger) att hon hade gått i på en hemsida för att rösta på sin favoritchoklad i Alladinasken. Har precis gjort det jag med, dock var det jättesvårt för mig att bara välja en då jag ääälskar allt som har med choklad att göra och alladinasken är absolut inget undantag! (Eller okej, den med likör är blää). Men i alla fall, rösta du med på din favorit! En ska nämligen bort och man kan ju inte riskera att sin favvis tas bort.. Må bäste choklad vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0