PH

Hej igen! Känner att jag måste uppdatera oftare nu när jag har fler läsare.. det är ju en självklarhet! ;) höh

Har legat i sängen sen jag uppade sist. Låg och pluggade matte och vilade lite så nu känner jag mig bättre faktiskt :) Hurra! Men jag får ändå ta den lite lugnt ikväll, pallar inte bli ännu sjukare.

Nu hade jag tänkt kolla lite på Paradise hotel på webben, tydligen så åkte Madde ut. Vad tyckte ni om henne (Om ni nu kollar på PH vill säga). Madde och jag gick i samma klass när vi var mindre, därför jag var tvungen att följa PH för att se när hon skämmer ut sig haha.

Vi hörs senare innan jag drar till Södertälje för att möte älskling!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0