Paranormal activity

Har precis kommit hem, mamma och pappa hämtade mig vid riddarholmen. THANKS! Jag provjobbade som sagt idag, det kändes helt okej. Jag är fortfarande tveksam om just säljarjobb är min grej. Jag tycker om att ta kontakt med människor och prata i telefon men sälja, aah - vi får se helt enkelt :)

Kan även tillägga att jag sov jättedåligt inatt efter att brorsan och jag kollat på en skräckfilm. Jag är lite känslig för sådant så man kan säga att jag ångar mitt val.

Tänker inte berätta så mycket mer om den förutom att det handlar om ett helt vanligt par som filmar hemma på egen hand med kamera efter att dem märkt att allt inte står rätt till då tjejen känner sig förföljd och hör röster. Usch bara jag beskriver den så får jag rysningar. Är det någon bakom mig?!

Nej men, här får ni iaf se trailern. Peronligen fick jag lite ont i huvudet då kameran inte står stil men så blir det när det är homemade.

Titta och njut?


Brorsan var tvungen att springa in i mitt rum och sätta in trailern här, jag tål den inte. Och nej jag är inte överkänslig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0