Första advent

Godmorgon (!)

Åkte hem rätt tidigt i morse då jag hade tänkt ta den där sprutan för svininfluensan men det blev inte så. Har mått illa bara jag har tänkt på att jag ska ta sprutan. Om det här är ett dåligt eller ett bra beslut visars väl sig sen..

Är som sagt hemma, ska bara ta det lugnt idag hade jag tänkt då jag är jättetrött. Måste även plugga matte blöö.. Vad ska ni göra denna söndag? Det är ju första advent också kom jag på nu! :)


Igår åkte Oliver och jag hem till Krippe för att ha filmkväll och det var mys! Kommer dock inte ihåg vad filmen hette men det var någon gangsterfilm..relativt ny och den var helt okej :)

Vi hörs senare, måste vila lite till känner jag, snacka om att vara trött haha
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0