Det kunde vara bättre..

Halloj!

Har suttit och letat praktik sen förra gången jag skrev här. Det går inte så bra :/ Jag har berättat tidigare att ett företag har kontaktat mig angående praktik men det är dock inte inom det jag vill testa på vilket känns tråkigt. Jag vill ju som sagt praktisera på kanske en ekonomiavdelning för att få dem praktiska kunskaperna och sedan kuna söka jobb...men men, vi får se. Det löser väl sig :) Nu i veckan ska jag även få reda på om jag har gått vidare till nästa steg när det gäller dem olika utbildningarna som jag har sökt. Spännande! Hoppas på det bästa ;)

Nu ska jag bara kolla runt lite på olika hemsidor och sen ska jag försöka plugga lite. Det borde vara mat snart också, hungrig!!

aja, PUSS på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0