Äventyr

Godmorgon! (12:20?)

Är jättetrött fast jag somnade innan elva igår :/ Sitter här framför datorn hemma hos Oliver och tittar runt på olika hemsidor. Ska snart åka hem :)

Idag händer ingenting speciellt, ska mest plugga matte. Imorgon ska jag till kuratorn :)

Katten som jag skrev om igår var bortsprungen som jag misstänkte :( Madde ringde polisen och det visade sig att den försvann för ca 3 dagar sen och det var även då vi upptäckte den.. stackarn, den har sovit ute i det här blöta vädret.. Men det blev som sagt happy ending då ägaren kom och hämtade katten igårkväll. Dem bodde tydligen i Solbo (!). Ni som vet vart det ligger så är det en bit från lövholmen så den har verkligen varit på äventyr den lilla missen.

Men nu ska jag göra i ordning mig för att snart åka hem. Hörs då! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0