Vem tror du vinner Idol 2009?

Har precis kollat på senare avsnittet av paradise hotel, rätt person åkte ut ;) Vilket tragiskt program egentligen men ja, jag är fast!

För tillfället sitter jag här framför datorn och dricker te, tror jag  håller på att frysa ihjäl.. Var ute med syrran och hennes hund för över en timme sen och jag fryser fortfarande. Burrr..

Ska snart packa lite för att snart bege mig till Tumba och möta älskling :) Det är Idol ikväll, det får man inte missa! Vem tycker du ska vinna? Jag hejar på Erik såklart! :)



Älsklings dator har virus så vi får se hur det blir med uppdateringen i helgen. Imorgon är det julbak och förhoppningsvis julklappshandling och det ser jag fram emot!

PUSS på er, trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej :) Tack så mycket. Jo, det är bara bra, smått taggad inför kvällen. Själv då? Kram

2009-12-11 @ 16:11:33
URL: http://amandasoikkeli.blogg.se/
Postat av: Azra - the troublemakers

SV: Hejsan!



Tack så mycket! Vi är jätteglada över din kommentar! Kul att du gillar vår blogg och designen!



Erik var en värdig vinnare, men jag tyckte att båda två kunde ha vunnit, för båda var så himla bra ikväll. Men, rätt person vann nog! Calle får nog en karriär inom musiken ändå! :)

2009-12-11 @ 23:26:10
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0