Tips?




Vad ska man önska sig i julklapp egentligen? I år så kommer jag och syrran förhoppningsvis få en bil, ingenting är spikat än men man kan alltid hoppas! Men vad ska man önska sig i övrigt då? Ni vet - småsaker som alltid är bra att ha?

Men som sagt, vad ska man önska sig? Tips?



En sak som jag kan komma på nu är en vågtång. Jag tycker verkligen att det är supersnyggt med vågigt hår, en sådan står längst upp på min önskelista helt klart! Testade Pernillas vågtång som hon har och det blev supersnyggt! Snälla tomten ge mig..

Annars när jag vill ha mer volym på mitt hår så brukar jag sova med flätor, men det är inte riktigt samma sak. Vi får se, jag får hoppas på det bästa ;)

Jag vet i alla fall redan vad jag ska köpa till alla andra i julklapp så det känns bra, måste bara hitta en lucka och springa och köpa allt :)



Hur som helst, tacksam för alla tips! :)

PUSS på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0