Som handen i handsken

Hej allihopa!

Min första jobbdag idag på Layout och dekor och jag är SJUK! Så himla typiskt.. jag har gått hemma i flera månader nu och sen när jag ska börja jobba så blir man sjuk. Turen är inte på min sida!

Var i alla fall där i 2 timmar innan jag kände att jag inte skulle klara av mer så jag fick gå hem. Jag trivdes i varje fall jättebra där :) Dem verkar väldigt trevliga och arbetsuppgifterna verkar roliga (än så länge) heh, hoppas att tiden går fort när man jobbar och att man trivs som fisken i vattnet, eller handen i handsken som man brukar säga.. eller aah, att man trivs helt enkelt!


Gick som sagt hem, deckade i sängen på direkten och vaknade upp ca 5 timmar senare och här är jag nu! Jag känner mig fortfarande piss så jag ska fortsätta ta det lugnt... kanske övertala lillebror att gå och köpa en choklad till stackars mig som är sjuk?.. usch vad synd det är om mig! stackars Sofie..


Hoppas att jag är på benen snart, vill ut och jobba!

PUSS på er! *host och snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0