Snö, snö och åter snö

Halloj!

Kanske är snön här för att stanna? Jag hoppas verkligen det :)


Idag ska jag inte göra ett skit, kanske plugga matte och sen kolla praktik. Livet leker! NOT



När jag och mina syskon var små brukade vi alltid göra jättestora snöbollar, precis som på bilden ovanför fast större! Kommer ihåg att vi brukade gå runt huset flera varv och snöbollen blev bara större och större, till slut var den så stor att vi inte orkade rulla den längre. Då fick vår stora runda jättefina snöboll stå där och vänta på att solen och värmen skulle komma fram igen så att den kunde smälta bort... Gud vad jag saknar den där tiden..det var då livet lekte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0