Sådana som du borde kastreras!

Jag blir så arg! Jag antar att ingen av er har missat skandalen med Tiger Woods? Vilken äcklig människa. Hur kan man? Har man ens något samvete om man gör något sånt?

Känner en sån jädra empati för Elin och familjen. Det Tiger har gjort förtjänar ingen. Usch. Och alla skrivierier...
Han har tidigare fått så mycket beröm för det han har gjort, folk har sett upp till honom, vill vara som honom - ja allt. Det här är bara et bevis på att han inte är bättre än någon annan, snarare tvärtom. Sådana som du borde kastreras och kastas i helvetet.. Jag spyr galla på dig.

Du borde gå under jorden och leka med din pinne och dina bollar där istället, själv!...bokstavligt talat.










Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag bor i östersund! Ja precis den är också lite längre :) Ja frakten får du stå för, och jag skickar så fort du satt in pengar :) Kram!

2009-12-10 @ 17:57:17
URL: http://sjea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0