Hej hopp gummisnopp!

Har suttit i skolan hela dagen :) Duktiga jag!

Började skriva på prov 3, ska fortsätta på fredag och det kommer nog att gå bra :) Sen fortsätter jag efter jul och sen är Matte B avklarat!


Idag ska jag inte göra så mycket mer, bara chilla framför datorn och ta det lugnt. Skönt va?
För tillfället sitter bästa Pernilla och hjälper mig med matten över msn haha. Hon är bäst!


Nej nu ska jag fortsätta få hjälp via msn, sicken tur att jag har henne alltså ;) <3

PUSS på rumpan


....Förresten, imorgon ska jag på intervju hos ett företag angående praktik! Håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym bror

Hej hopp gummisnopp!



hmmm är det inte den du har i skrivbords lådan (A):D?

2009-12-16 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0