En ny Sofie

Tjaa!

Vet att jag inte har bloggat på hela helgen men Internet har inte fungerat riktigt som det ska hemma hos Oliver. Men vaf'n, bättre sent än aldrig eller hur? Heh..Just nu är jag hemma, har varit i Tumba som sagt hela helgen, vi har mest tagit det lugnt :)
Oliver och jag såg filmen Bruno (hur gör man ett tyskt U?) nu i helgen, haha sjuk film. Någon av er som har sett den?

Imorgon ska jag börja jobba, känns både bra och jobbigt. I början kommer det att vara ovant att jobba heltid men jag får ju in pengar så det är ett stort plus ;) sen verkar dem som jobbar där vara supertrevliga!

Förresten, har ju fixat håret.. dock tycker jag att det är lite långt men jag vet inte.. vi får se om jag klipper av det lite eller låter det vara såhär :)


Inte världens bästa kamera men ändå.. kanske ska passa på och önska mig en ny i julklapp?


PUSS på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0