BIG fail

Godmorgon allihopa! Någon som är vaken? höh

Har inte sovit så bra inatt men det får jag ta igen ikväll istället! Man måste tänka positivt ;)

Om 2 timmar ska jag åka härifrån, ska som sagt till stan med Pernilla (igen) :) Sen ska vi hem till henne och fixa håret och sen ska jag till Oliver lite senare som ligger hemma och är sjuk. När vi är klara kanske ni får se en bild, dock lovar jag inget heh

Ska egentligen till kuratorn idag men jag känner tyvärr att jag inte riktigt har tid idag.. och nästa vecka börjar praktiken..vi får se hur det blir med allt.


Aja, nu ska jag städa lite för att sen göra i ordning mig, får INTE glömma bort att posta en sak påväg till tåget.. skulle inte förvåna mig om jag gör det ändå..Sen får jag inte glömma pengarna som jag gjorde när vi skulle ut på krogen, BIG FAIL

Ha en bra daq, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0